sobota, 25 października 2014

BeGlossy v ShinyBox październik 2014 czyli ostatnie starcie pudełek

Tak tak, to ostatnie starcie pudełek. Taką decyzję podjęłam po tym, jak w kilku pudełkach ShinyBox dostałam coś czego sama nie mogłam testować. Mimo wypełnienia profilu rok temu podczas zasubskrybowania pudełka dostawałam ciągle coś co nie było dla mnie przeznaczone. 
Jeśli notorycznie dostaje kremy czy żele do cery problemowej, tłustej czy mieszanej a mam suchą, lub szampon przeciwłojotokowy do moich suchych włosów to to ja przepraszam ale dziękuję:-)
BeGlossy podpadło mi mniej więc na razie ze mną zostaje:-)

A co w tym miesiącu znalazłam w pudełkach?
Oto one z zewnątrz



Zacznijmy od BeGlossy;-)
Zawartość prezentuje się następująco:


W środku mamy 6 produktów w tym aż 5 pełnowymiarowych i 3 próbki.

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor 

"Specjalna formuła z Australian Balm Mint wygładza zniszczone łuski włosów, nadaje blask i pomaga sprawić, że włosy stają się podatne na układanie."

Cena 23,99zł / 250ml (pełny produkt)

Jakoś nigdy nie miałam nic z tej firmy, odżywki i maski wszelkiej maści mile widziane więc zużyje chętnie:-)



Bioliq Krem nawilżający pod oczy 25+

"Intensywnie nawilża delikatną skórę wokół oczu, wspomaga regenerację naskórka oraz zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami. Dodatkowo opóźnia powstawanie pierwszych zmarszczek."

Cena ok. 15zł / 15ml (pełny produkt)

Nie cieszę się ani trochę. Ostatnio oba pudełka szalały z kremami pod oczy. Mam zapas już spory. W dodatku Bioliq... jakoś mnie nie przekonuje.



Orientana Balsam do ciała w kostce - jaśmin i zielona herbata

"100% naturalny balsam do ciała w formie stałej, stworzony z maseł i olejów roślinnych. Kostka topi się pod wpływem temperatury ciała. Skóra po masażu balsamem jest niesamowicie gładka i pachnąca."

Cena 30zł / 60g (w pudełku mamy 30g)

Pachnie niesamowicie, uwielbiam balsamy i masła a te pachnące najbardziej:-)




Bingospa Czekoladowy krem pod prysznic

"Wzmacnia i chroni warstwę lipidową skóry. Działa antystarzeniowo i poprawia samopoczucie, stymuluje produkcję endorfin. Zawarta w czekoladzie kofeina oczyszcza skórę z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowo."

Cena 12zł / 300ml (pełny produkt)

Czekolada...:-) Słowa są zbędne:-)



Sanase Chocolaterapia Peeling dotleniający

"Delikatny peeling enzymatyczny, który dostarcza skórze tlen oraz nadaje jej gładkość i miękkość. Zawarty w nim tlenek cynku oczyszcza skórę, pochłaniając i usuwając nadmiar sebum."

Cena ok. 34zł / 75ml

Bardzo lubię peelingi enzymatyczne, więc z wielką przyjemnością spróbuje i tego:-)



Dermo Pharma Skin Repair Expert Maska kompres 4D

"Rewolucyjna maska nasączona aktywnymi składnikami, która dopasowuje się do kształtu twarzy. Równomiernie rozprowadza skoncentrowaną formułę oraz skutecznie działa w kierunku wnętrza skóry."

Cena 6,95zł / 21g (pełny produkt)

Robiłam kilka podejść do takiej maski i jakoś nigdy nie kupiłam, no to już mam:-)



No i próbki:-) 




Czas na ShinyBox.

Oto jak prezentuje się moje ostatnie pudełko


W pudełku 5 produktów w tym 3 pełnowymiarowe. Poza tym mamy 2 próbki, gratis i kosmetyk przydzielony w drodze konkursu.


Norel Żel ujędrniający biust

"Preparat o konsystencji lekkiego krem-żelu, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry biustu, szyi i dekoltu. Produkt działa jak naturalny lifting, sprzyja utrzymaniu jędrnej i napiętej skóry."

Cena sugerowana 50zł / 250ml (w pudełku mamy 75ml)

Przyznam się, że nigdy nie używałam produktów stricte przeznaczonych do pielęgnacji biustu, może więc pora zacząć.



Isadora Pomadka perfect moisture lipstick

"Kremowa pomadka dzięki zawartości olejków roślinnych intensywnie nawilża i pielęgnuje delikatną skórę ust, a zawarty w niej pantenol chroni usta przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych."

Cena sugerowana 55,00zł / 4,5g (w pudełku jest 2,5g)

Pomadka jest tak urocza, że jak na nią patrzę to się uśmiecham. Słodka miniaturka w pięknym kolorze. Mnie trafił się kolor Nude Cream 145. Bardzo lubię jak w pudełku trafia się kolorówka więc bardzo się cieszę z takiego małego cudeńka.




Yasumi Clean&Fresh Silky Powder

"Puder do codziennego oczyszczania skóry, idealny dla każdego rodzaju skóry. Usuwa zanieczyszczenia oraz delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Nie wysusza i nie podrażnia skóry.

Cena sugerowana 49zł / 50ml (pełny produkt)

To jest dla mnie zagadka:-) Proszek do oczyszczania skóry? Jest na nim napisane żeby wysypać niewielką ilość na dłoń i pocierać aż zacznie się pienić... Jestem baaardzo ciekawa:-)



Paese Odżywka do paznokci

"Zróżnicowana i szeroka gama odżywek marki Paese została przygotowana z myślą o paznokciach wymagających szczególnej pielęgnacji i odżywienia."

Cena sugerowana 18zł / 9ml (pełny produkt)

Odżywek nigdy nie za wiele. Mnie trafiła się wersja "Paznokieć w płynie". Niestety na razie mam żele więc powędruje do pudełka z odżywkami i poczeka na swoją kolej:-)



Biały Jeleń Hipoalergiczny płyn micelarny

"Delikatnie oczyszcza skórę twarzy, wokół oczu i ust z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Nie powoduje szczypania ani łzawienia oczu. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Nie zawiera: alergenów, parabenów, silikonów, barwników ani alkoholu."

Cena sugerowana 11,90zł / 200ml (pełny produkt)

Gdzieś chyba na jakimś blogu widziałam już ten płyn, lubię micele tym chętniej wypróbuje:-)



Gratis dostajemy chusteczki zmywające lakier z paznokci marki Jelid

"Chusteczki szybko i bezpiecznie zmywają lakier z paznokci, pozostawiając przy tym miły zapach. Chusteczki nie zawierają acetonu."

oraz próbki olejku pod prysznic Barwa, które już kiedyś używałam i są genialne:-)



W tym miesiącu Shiny ogłosiło konkurs, w którym można było wybrać i wygrać jedną z 5 nagród kosmetycznych. Ja wybrałam niespodziankę od Wibo.
Jakie było moje zdziwienie jak okazało się, że wybraną nagrodę mam w pudełku:-)



A w środku pełno dobroci:-)

Paleta trzech odcieni pudrów do konturowania Lovely Sculpting powder

Paleta cieni Wibo Silk wear 

Pomadka do ust Wibo Glossy Temptation 6

Wibo Boom Mascara w kolorze czarnym

Poza paletą pudrów reszta kosmetyków na stronie internetowej Wibo widnieje w zakładce zapowiedzi więc w sprzedaży ich na razie nie ma.




Mamy jeszcze książeczkę z kosmetykami Norel oraz ulotkę na temat samobadania piersi.



Przyznaje, że ShinyBox na pożegnanie przysłał świetne pudełko.
A Wam, które podoba się bardziej?

Buziaki i do następnego:-)


















2 komentarze: