czwartek, 20 listopada 2014

Joy Box - nowe pudełko z kosmetykami

Od długiego czasu subskrybowałam ShinyBox, później dołączył BeGlossy. Miesiąc temu moja cierpliwość do ShinyBox się skończyła i zrezygnowałam. Zostało BeGlossy (listopadowe dostałam wczoraj i jutro pojawi się na blogu)
Jedno i drugie pudełko charakteryzowało to, że do momentu otrzymania go do ręki nie znamy zawartości. Jak to miało miejsce w moim przypadku nie zawsze zawartość nam odpowiada, ale ta niewiadoma jest z drugiej strony urokiem tych pudełek.
Trafiłam dzisiaj na wzmiankę w internecie o nowym pudełku JOY BOX.




Nazwa oczywiście nie jest dziełem przypadku, otóż owe pudełko to "dziecko" czasopisma JOY;-)
Pudełko tak jak dostępne do tej pory boxy kosztuje 49zł, różni je to, że nie ma subskrypcji a zawartość jest znana od początku. W podstawowym pudełku jest 6 produktów, które są odgórnie narzucane a do tego wybieramy spośród 3 kategorii kolejne 3 produkty. Jedna z tych kategorii to "Prezent" w której do wyboru będą kosmetyki, gadżety lub zniżki;-)




W pierwszym grudniowym pudełku każdy zamawiający otrzyma:

 - Original Source Żel pod prysznic 328 tropical Coconut 250ml
-  Bielenda Maseczka Professional Formula  (w saszetce 2x5g)
Eveline Luksusowy krem-serum do rąk Argan& Vanilla 30ml
Bell Błyszczyk do ust Permanent MakeUp Lip Tint 5,5g
Vaseline Wazelina Pure Petroleum Jelly 50ml
- Signal Pasta do zębów White now Gold! 50ml

Do tego wybieramy z 3 kategorii po jednym produkcie
semi-selektywne:
-IsaDora Tusz do rzęs Build-Up Mascara Extra Volume 3ml
-Annabelle Minerals Cienie mineralne do powiek 3g
-APIS Masło do ciała z minerałami z Morza Martwego 200g
-APIS Maseczka do twarzy intensywnie nawilżająca 100ml
-Kneipp Olejek do ciała Kwiat migdała Jedwabna skóra 20ml

selektywne:
-Esotiq Balsam ujędrniający do ciała 225ml
-Organique Balsam do ciała z masłem Shea Len z grejpfrutem 100ml
-Pat & Rub Olejek rozświetlający do ciała i twarzy 30ml
-Shiseido Tonik łagodząc Benefiance 75ml
-Esotiq Peeling do biustu Push Up 150ml
-Stenders Musująca kula do kąpieli "Sex" 130g
-Giorgio Armani Tusz do rzęs Black Ecstasy 2ml
-Lolita Lempicka Perfumy Perfumy Elle L'aime 2x7ml
-Mary Kay Konturówka do Oczu 0,28g
-Smashbox Baza pod podkład Photo Finish Pore Minimizing Primer 7ml

  prezent:
-Balmi Balsam do ust  7ml
-Yankee Candle Mini-świeczka z kieliszkiem Yankee Candle
-By Dziubeka Bransoletka z zawieszką

Powiem Wam, że mam na nie ochotę, już bym je zamówiła ale od rana nie moge podjąć decyzji... odnośnie 3 samodzielnie wybranych produktów;-)

Jest jedna rzecz, która mnie nieco martwi, w regulaminie JoyBoxa jest napisane, że pudełka będą dostępne tylko na specjalne okazje, ja to rozumiem że nie będzie ich regularnie co miesiąc:-(

A Wy co myślicie o takim boxie?

Buziaki M;-)

2 komentarze: