poniedziałek, 8 grudnia 2014

JoyBox - pierwsze pudełko już u mnie

Czekałam i czekałam i czekałam i w końcu się doczekałam. Dokładnie 2 tygodnie po zamówieniu i opłaceniu pudełka zapukało do moich drzwi:-)

Zawartość oczywiście od początku była jawna, ale i tak postanowiłam podzielić się nią;-)




Sześć produktów, które znalazły się w pudełku dostał każdy kto je zamówił

Żel pod prysznic Original Source o zapachu kokosowym



Maseczka Bielenda Professional Formula 



Krem-serum do rąk Eveline Cosmetics Argan&Vanilla



Trwale barwiący błyszczyk Bell 



Wazelina Vaseline original



Pasta do zębów Signal White Now Gold 



Z trzech pozostałych kategorii wybrałam:

Annabelle Minerals cień mineralny 


Dostałam kolor MINT



Shiseido tonik łagodzący Benefiance



Świeczka Yankee Candle z kieliszkiem
Zapach jaki dostałam to obłędny Orange Splash



Podsumowując z pudełka jestem bardzo zadowolona. Zawartość jest świetna, fajne jest to, że mamy możliwość wyboru części produktów. 
Brakuje mi tylko jakiejś kartki z taką rozpiską do jakich przyzwyczaiło nas ShinyBox i BeGlossy. 
No i czas oczekiwania na dostawę od zamówienia i opłacenia to równiutkie 2 tygodnie! 
No ale nie ma co narzekać bo z zawartości jestem naprawdę zadowolona.
Pudełko jest cały czas dostępne na stronie joy.pl ;-)
Zamawiajcie póki są;-)

Buziaki M.













6 komentarzy:

  1. Podoba mi zawartość pudełeczka. Może kiedyś się skuszę i zamówię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pudełeczko :) Miałam tą świeczkę ma super "soczysty" zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lip tint z bell jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego joyboxa nie miałam okazji kupić, ale teraz są coraz lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. może się skuszę kiedyś na to pudełeczko :D

    blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten trwale barwiący błyszczyk z Bell :)
    Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń