sobota, 21 czerwca 2014

Shiny Box 2nd Anniversary Czerwiec 2014

No i dotarło:-) Czekałam, czekałam i się doczekałam. Kurier zapukał do mnie dopiero wczoraj... a miał być w środę.
No ale cóż, ważne że już jest.

Nie mogłam się doczekać z racji oczywiście tego, że czerwcowe pudełko miało być absolutnie wyjątkowe bo jubileuszowe. Niestety z racji tego, że kurier nie dotarł w środę, zostałam skazana na męki w wolny czwartek aż do piątku. Nie otwierałam FB żeby przypadkiem nie rzuciła mi się w oko zawartość pudełka którą nie jedna kobietka już zdążyła się tam pochwalić. 
Jak już dostałam pudełko do ręki otwierałam z wypiekami na twarzy bo jak pewnie nie jedna z okazji urodzinowej edycji spodziewałam się, że ze środka wyskoczy klaun i balony i niesamowite kosmetyki.

Oto co znalazłam

ShinyBox Anniversary 2014






6 produktów w tym 5 pełnowymiarowych, zestaw próbek, płatki kolagenowe pod oczy, trochę makulatury w tym zniżka 50zł do BingoSpa i karta stałego klienta do Dermika Salon&Spa


Etre Belle maseczka kolagenowa w kremie
miniatura 15ml

"Maseczka skutecznie pielęgnuje skórę suchą i wrażliwą. Jej składniki, kolagen i wosk pszczeli dostarczaja skórze substancji, które wyrównują naturalny poziom nawilżenia skóry"
Cena sugerowana 131zł/50ml

Już nie mogę się doczekać jak jej użyję, pachnie przecudownie no i dopasowana jest do mojego typu skóry.





Organique peeling solny 
produkt pełnowymiarowy

"Peeling solny o nowej, ulepszonej recepturze oczyszcza i odświeża skórę i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Peeling działa detoksykująco, recukuje cellulit, pobudza i wygładza skórę."
Cena sugerowana 40zł/200g

Jak tylko widzę te cudne srebrne zakrętki Organique to ciesze sie jak dziecko:-) trafiła mi sie wersja z masłem shea i olejem kokosowym. Pachnie nieziemsko soczystymi winogronami:-) mmmmmm uwielbiam





Syis gąbeczka make-up blender
produkt pełnowymiarowy

"Make-up Blender to innowacyjna gąbeczka do aplikacji makijażu, jest stworzona, by zapewnić makijaż doskonałej jakości. Umożliwia wygodną aplikację wszelkiego rodzaju podkładów."
Cena sugerowana 50zł/szt.

I to największe rozczarowanie tego pudełka. W ciągu miesiąca SB podpowiadało na FB co będzie w pudełku. Miało to być innowacyjne narzędzie do makijażu, szybciutko sprawdziłam że partnerem jest beautyblender i się nastawiłam... skoro to urodziny itd. A tu Syis:-( no ale cóż, i to wypróbuje.





Dove antyperspirant invisible dry anti-white marks
produkt pełnowymiarowy

"Unikalna formuła antyperspirantu Dove to w 1/4 krem nawilżający, który pielęgnuje delikatną skórę pod pachami. Kosmetyk zapewnia długotrwałą ochronę i nie pozostawia śladów na kolorowych ubraniach"
Cena sugerowana 15zł/szt.

Nie wiem o co chodzi z tymi dezodorantami ale to już trzeci pod rząd;/ 






Marion serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury
produkt pełnowymiarowy

"Serum stworzone specjalnie do ochrony włosów podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki. Serum zawiera kopolimery zabezpieczające włosy przed wysuszaniem"
Cena sugerowana 10zł/30ml

Prostuje, kręcę... przyda się 





Mosquiterum spray ochronny przeciwko komarom
100ml 

Produkt rozlosowany wśród osób należących do Klubu VIP.
Komary mnie lubią więc nie zmarnuje się.





Zestaw próbek Sylveco i płatki kolagenowe pod oczy Beautyface.





Mimo kolejnego dezodorantu i rozczarowania gąbeczką pudełko jest świetne i szczerze zastanawiam się czy nie zamówić za ShinyStars jeszcze jednego:-)
Recenzje na pewno pojawią się niedługo.

Buziaki i do następnego M.



3 komentarze:

  1. Świetne pudełeczko, zwłaszcza peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling to zdecydowanie mój ulubieniec z tego pudełka, pachnie tak że cudem się powstrzymuje przed zjedzeniem:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam dość sceptycznie nastawiona, nie mam też porównania do oryginalnej gąbeczki, ale jest naprawdę ok. Jak ją wyjęłam z opakowania była dość twarda, ale po namoczeniu powiększa się i staje mięciutka. Do tej pory podkład nakładałam moim ukochanym Hakuro H50s ( http://makeupbox.pl/hakuro/h50s ) ale teraz moim ulubionym sposobem jest ta gąbeczka. Oczywiście cena jest niedorzeczna, wolałabym dołożyć troszkę i kupić oryginał gdybym sama miała kupować.

    OdpowiedzUsuń