sobota, 23 sierpnia 2014

BeGlossy v ShinyBox sierpień 2014 czyli starcie pudełek

Jestem:-)
Uporałam się ze wszystkim z czym miałam się uporać i w końcu mam czas żeby spokojnie coś napisać:-) No może prawie spokojnie bo 15-miesięczny terrorysta rządzi moim czasem mocno dyktatorsko:-P

No ale jak już znalazłam chwilę to akurat dotarły oba pudełka w tym samym dniu, więc oglądnijmy co za dobroci w tym miesiącu:-)
ShinyBox w lipcu było wysłane dość późno bo 18-stego, więc żeby był progres to w tym miesiącu wysłali 19-stego:-)
BeGlossy ogłosiło, że wysyłka też będzie opóźnione, w efekcie też wysłali 19-stego, ale żeby nam zrekompensować czekanie dorzucili aż 3 prezenty:-)
Tak to można czekać.

Do rzeczy:-) Tak prezentują się pudełeczka w sierpniu


Tym razem nawet pudełko BeGlossy było tematyczne a przy tym apetyczne:-)

Oba są śliczne więc wejdźmy do środka:-)

Na pierwszy ogień błękitne pudełko ShinyBox
Jak zwykle zawartość zawinięta w papierek, tym razem biały, naklejka z motywem przewodnim sierpnia


W pudełku znalazłam 5 kosmetyków, w tym jeden pełnowymiarowy, oraz 3 próbki. 



Bandi lekki krem nawilżający

"Nawilżający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Krem jest doskonały pod makijaż, znacznie poprawia wygląd skóry i wyrównuje koloryt.

Cena sugerowana 48zł/50ml (w pudelku mamy 30ml)


Nie miałam do tej pory styczności z tą firmą więc chętnie przetestuje, bardzo fajnie, że opakowanie ma pompkę:-)



Dermika serum - koncentrat piękna

"Specjalistyczne serum stymulujące odnowę skóry i chroniące ją przed starzeniem. Produkt ten skutecznie spłyca zmarszczki, zmniejsza ich widoczność i poprawi napięcie skóry"

Cena sugerowana 70zł/30ml (w pudełku mamy 5ml)

Maleństwo:-) Oby taka ilość podziałała:-P



Yasumi Emerald Cooling Mist

"Odświeżająca mgielka jest idealnym rozwiązaniem w przypadku uczucia ciężkich i zmęczonych nóg. Regularne stosowanie mgiełki poprawia krążenie, daje uczucie lekkości i odświeżenia nóg."

Cena sugerowana 39zł/200ml (w pudełku mamy 50ml)

Yasumi:-) uwielbiam ich kosmetyki więc z przyjemnością zużyję.



Glazel konturówka do brwi

"Konturówka idealnie podkreśla kształt brwi i dodaje im wyrazistości. Dodatkowo posiada szczoteczkę do rozcierania, której użycie sprawia, że brwi nabierają idealnego kształtu"

Cena sugerowana 30zł/szt. (w pudełku mamy pełnowymiarowy produkt)

Wszystko ok tylko dlaczego czarna...?



The Body Shop masło do ciała Wild Argan Oil

"Nawilżające masło wzbogacone olejem Arganowym z Maroka to luksusowy rytuał piękna dla Twojego ciała. Zapewnia 24 godzinne nawilżenie, sprawia, że skóra staje sie miękka i gładka"

Cena sugerowana 17zł/50ml (w pudełku mamy 50ml ale nie jest to pełny produkt)

Masło już testowałam, recenzja jest już na blogu, to był jeden z dwóchkosmetyków, które mogły sie znaleźć w pudełku, drugim był olejek do twarzy i ciała z olejkiem makadamia od Joanna. Troszkę szkoda, że trafiło mi sie TBS bo to już testowałam a z drugiej strony było bardzo dobre więc z przyjemnością zużyje.


Na koniec dwie próbki olejków i kremu siarczkowego Barwy.


Wśród klientek VIP rozlosowywany był jeszcze Saluterra krem z komórkami macierzystymi ale mnie się nie trafił. Coś mam pecha od jakiegoś czasu do gratisów.
Tak wygląda sierpniowy ShinyBox.



Czas na BeGlossy Letnie Orzeźwienie

Tym razem i BeGlossy zrobiło tematyczne pudełko, mottem przewodnim jest pomarańcza, orzeźwienie itp.



Orzeźwienie czuć już po otwarciu pudełka:-)
Cudny zapach pomarańczy.
Pudełko w środku przewiązane pomarańczową wstążką, absolutnie urocze.

No i zawartość:-)



Cashmere Illuminator rozświetlający krem liftingujący 

"Bomba witaminowa dla osób o szarej, matowej i zmęczonej cerze, żyjących w szybkim tempie i narażonych na stres. Polecany jako regenerująca kuracja dla skóry wysuszonej"

Cena produktu 35,99zł/30ml (w pudełku mamy 15ml)

Kremów do twarzy nigdy nie za wiele a już na pewno nie o takich właściwościach.



Iwostin Sensitia żel do mycia hypoalergiczny

"Dzięki zawartości łagodnych substancji myjących delikatnie oczyszcza skórę twarzy i ciała. Zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry, przywracając jej miękkość i gładkość."

Cena produktu 33,50zł/200ml (w pudełku mamy 100ml)

Ma w składzie wyciąg z aloesu i proteiny jedwabne - jestem kupiona:-)



Nails Inc. Westminster Bridge Matte Top Coat

"Nadaje natychmiastowy efekt matowych paznokci. Wystarczy nanieść jedną warstwę na płytkę pomalowaną kolorowym lakierem, by otrzymać modne, matowe wykończenie."

Cena produktu ok.56zł/10ml (w pudełku mamy pełny produkt)

Akurat na ostatnich zakupach z Siostrą kupiłam matowy TC z Golden Rose, użyłam go dopiero raz więc w tym tempie wystarczy mi na 3 lata:-) No ale może to mnie skłoni do częstszych matów na paznokciach.



So Susan Cosmetics concealer quad

"Zestaw korektorów w czterech odcieniach, które perfekcyjnie ukryją przebarwienia i drobne niedoskonałościcery, a także zatuszują cienie pod oczami"

Cena produktu ok.86zł/4g (w pudełku mamy pełny produkt)

Hmmm 86zł? Jestem pełna nadziei :-)



Olay krem pod oczy Olay Anti-Wrinkle

"Krem pod oczy, zawierający oceaniczne ekstrakty botaniczne, dostarcza skórze nawilżenie, pomagając zredukować oznaki starzenia wokół oczu."

Cena produktu 29,99zł/15ml (w pudełku mamy pełny produkt)

Strzał w 10-tkę:-) akurat skończył mi się krem pod oczy. Niektóre z Was zamiast tego kremu w pudełku znalazły balsam do ust Organique



Joanna balsam do suchych miejsc 3w1

"Dzieki połączeniu masła pomarańczowego i masła shea z wit. E, skutecznie odżywia i pielęgnuje suchą skorę."

Cena produktu 6zł/8g ( w pudełku mamy pełny produkt)

Borykam sie z przesuszonymi miejscami na stopach w okolicy kostek, trochę pomógł krem egipski ale to jeszcze nie to, może ten maluch z Joanny da radę. Pachnie obłędnie.



Organique mydło glicerynowe - pomarańcza z chili

"Mydło na bazie największej ilości roślinnej gliceryny, wytwarzane ręcznie, według tradycyjnych receptur."

Cena produktu 14,90zł/100g (w pudełku mamy 50g)

To właśnie sprawca niesamowitego zapachu w pudełku. Jest tak mocny, soczyście pomarańczowy, mmmmmm szkoda używać:-)
GENIALNE!!!!




Yu-Be Moisturising Skin Cream

"Krem nawilżający na bazie gliceryny, wzbogacony w wit. E, wit.B2 i kamforę. Doskonale nawilża skórę"

Cena produktu ok.48zł/33g (w pudełku mamy 3g)

Malusieńki:-) Uwielbiam japońskie rzeczy, juz nie moge się doczekać kiedy go użyję. 



BeGlossy Magazyn
Królestwo oddam za wolną chwilę, żeby usiąść i poczytać:-)




Tak wyglądają pudełka w tym miesiącu:-) Kto tym razem wygrywa?;-)

Ja lecę testować do następnego:*




















12 komentarzy:

  1. Zdecydowanie BeGlossy, głównie przez to mydełko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiedziałam, że jak pomarańcze to jesteś kupiona:-)

      Usuń
  2. a ja nie umiałabym się zdecydować, najchętniej przygarnęłabym obydwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz absolutną rację:-) najlepiej nie musieć wybierać;-P

      Usuń
  3. BeGlossy, można zamówić to pudełko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można można, możesz zamówić pojedyncze pudełko ewentualnie uruchomić subskrypcje. Jeśli uruchomisz w tym miesiącu albo na początku września to pierwsze pudełko dostaniesz właśnie sierpniowe:-) Na FB BeGlossy pisało, że pod wieczkiem pudełka kryje się zapach pomarańczy ale myślałam że to jakaś przenośnia:-) Jak otworzyłam pudełko i poczułam zapach to radochę miałam jak dziecko:-)

      Usuń
    2. Jak będziesz chciała zamówić subskrypcje to mogę podać Ci kod na zniżkę 15zł na pierwsze pudełko

      Usuń
  4. Wg mnie BeGlossy bo chciałabym przetestować te produkty co były w tym pudełku ;)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jest mi miło poinformować Cie, ze zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !!! Wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu w dzisiejszej notce! Pozdrawiam i dobrej zabawy ;)

    http://eveline455.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nie jesteś zainteresowana subskrypcją możesz zamówić pojedyncze pudełko na beglossy.pl :-) Zachęcam bo jest naprawdę świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy dalej miałabyś kody na pierwsze pudełko ? bo chce uruchomić subskrypcje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:-) Kod działa do końca października, jeśli dalej jesteś zainteresowana to daj znać;-)

      Usuń