poniedziałek, 28 lipca 2014

KOBO PROFESSIONAL PURE PIGMENT

O tych ślicznych pigmentach słyszałam już wcześniej ale niestety w moich okolicach nie ma szafy Kobo więc nie mogłam ich sobie pomacać;-)
Wybrałam się w końcu do Natury i przepadłam:-)
Wybór jest spory i naprawdę jest w czym przebierać
Skusiłam się na 4... ale to chyba nie jest moje ostatnie słowo;-P



503 Frosty White
505 Sea Shell
504 Mint Cream
501 Violet Blush







Zdjęcia niestety nie oddają ich uroku, ale uwierzcie mi są piękne.





Wszystkie zdjęcia są robione bez żadnej bazy, na bazie pigmenty są jeszcze bardziej intensywne, pięknie wyglądają też położone na ciemne cienie.
Ja się w nich zakochałam, już wiem że kupię ich więcej. 
Są bardzo trwałe, utrzymują się na powiekach przez cały dzień, no i jak to pigmenty tego typu to dość uniwersalny kosmetyk. Możemy je nakładać na usta, mieszać z błyszczykami, używać do rozświetlania, zwłaszcza kolor 505 Sea Shell nadaje się jako rozświetlacz. Efekt przypomina nieco Mary-Lou Manizer. 

Polecam je z całego serca, koszt słoiczka w Drogerii Natura to 9,90zł (cena regularna).

Buziaki:*





2 komentarze: