poniedziałek, 21 lipca 2014

Lakiery do paznokci na lato

Długa przerwa nastała ale już wracam i posty będą pojawiały się częściej:-)
Dzisiaj będzie o tym co kobiety lubią najbardziej czyli kolorowe paznokcie w lecie:-)
No właśnie tylko jaki kolor wybrać?


Dzisiaj pokaże Wam lakiery w odcieniach różowo-brzoskwiniowo-koralowych oraz niebiesko-pistacjowo- zielonych.

Zacznijmy od tej zimniejszej ręki:-)


Jak za chwilę się przekonacie większości to lakiery Golden Rose, ponieważ jest to marka u której znajdziemy w zasadzie każdy kolor, są świetnej jakości a w dodatku mają bardzo przystępne ceny.

Te których tu użyłam prezentują się tak:




Na czele tej wspaniałej piątki stoi lakier którym pomalowałam paznokieć małego paluszka i jest to Golden Rose Rich Color nr 68.
Śliczny pastelowy ale niezbyt blady błękit.

Jako drugi stoi Golden Rose Color Expert nr 43 i to kolor z palca serdecznego.
Piękny intensywny niebieski kolor.

Środkowy paznokieć jest w kolorze dość ciemnym turkusowym. Jest to Maybelline Express Finish 40 nr 862 turquoise lagoon.

Wskazujący palec ma zaszczyt nosić cudny miętowy Golden Rose Rich Color nr 65. W buteleczce poświatę z drobinkami ale na paznokciach jej nie widać.

Ostatni lakier na kciuku to jaśniejsza mięta z Golden Rose Care+Strong nr 222.

A tak prezentują się wszystkie:




Druga ręka to ciepłe kolory


Tutaj też króluje Golden Rose ale pojawia się też Astor i Miss Sporty



Tym razem na czele stoi Astor Fash'n Studio Fruity Scent lakier pachnący owocami:-) On trafiłl na mały palec.

Kolejny to Golden Rose Rich Color nr 67, śliczny jasny róż. Jego miejsce jest na palcu serdecznym.

Na środkowym mam cudną brzoskwinkę Golden Rose Rich Color nr 64.

Palec wskazujący to ciemny koralowy Miss Sporty nr 343.

Na końcu natomiast to najciemniejszy koral, prawie czerwono-pomarańczowy Golden Rose Paris nr 213



No i babski dylemat: który wybrać?
Ponieważ nie mogłam się zdecydować to czwarty dzień mam pomalowany każdy paznokieć innym kolorem:-)
Zawsze któryś pasuje do torebki butów czy czegoś innego:-)

A Wy jakie kolorki wybieracie na lato?

Zapraszam Was również na kanał mojej Siostry, która tak się złożyło ostatni filmik nagrała o ulubionych lakierach;-)
https://www.youtube.com/watch?v=AvD3XSw510c

Do następnego:-)










4 komentarze:

  1. Świetne porównanie lakierów, widzę, że będę musiała powiększyć mój zbiór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież mówiłaś że w tym roku już nic nie kupujesz? ;-P

      Usuń
  2. Kurczę, większość mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięszy problem jest taki, że mnie się podoba większość kolorów GR a trochę ich jest...:P

      Usuń